This is a dictionary of possibilities and a work in progress. Please read the first mail of the blog to understand the project.

Sunday, October 5, 2008

#2





Because I'm going to be in England this week I did some more what-ifs to keep pace with my agenda.

In this one I used a background of cheesecloth and wool and also appliqué from these dyed materials.

I whatiffed if the whipped spider wheel could also be done with chain stitches as a base (see drawing) and did some french knots to fill the space where I couldn't whip any more.

Weil ich nächste Woche in England sein werde, habe ich ein wenig vorgearbeitet.

Ich verwendete einen Hintergrund von Mull und Wolle und applizierte auch diese gefärbten Materialien.

Ich dachte was wäre wenn ich den überwendlichen Spinnenwebstich mit Kettstichen als Basis (s. Zeichnung) machte. Ich stickte französischen Knötchen im freien Bereich, wo ich nicht mehr den anderen Stich durchführen konnte.

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online